Na čo mi je webstránka?

Už som niekoľko razí počul od klientov a potenciálnych klientov že "A na čo mne bude webstránka?" alebo? "Ja nevidím zmysel vo webstránke". Samozrejme, môže sa stať že v niektorých prípadoch nemusí mať web vôbec zmysel pri vylepšovaní podnikania. No často sa stáva že nie je úplne presne pochopený význam webu. A to sa vynasnažím "metaforicky" vysvetliť v tomto mojom prvom článku. :)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on reddit
Reddit
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

Webstránka je ako prístav v oceáne internetu a vy ste majiteľ rybárskych lodí. Na stránku Vám vaše lode nosia ryby a vykladajú ich v prístave.


Skutočný úžitok prebieha na súši/v prístave kde sa tie ryby “spracujú” a odošlú do obchodov. (Prípadne ak ide o e-shop tak sa predajú na rybom trhu rovno v prístave).
Pomocou rôznych nástrojov (sociálne siete, google, letáky atď. – lodí) prichádzajú na váš web (prístav) zákazníci (ryby). Na vašom webe prebehne “spracovanie” zákazníkov (rýb),
ktorí následne využijú vašu službu/kúpia produkt (ryby sa predajú) napríklad vo vašej prevádzke alebo v prípade e-shopu nakúpia rovno na webe (trh s rybami rovno v prístave).


Myslím si že teraz už rozumiete na čo vám webstránka je. Predstavte si rybárov bez súše a prístavu.

Pozrite si aké webstránky som už vyrobil pre mojich klientov tu.
Ak máte záujem o webstránku, fotografovanie, marketingovú konzultáciu alebo niečo iné spomedzi mojich služieb, kontaktujte ma tu.

Moja facebook stránka:
Ďalšie blogové články:

Na čo mi je webstránka?

Už som niekoľko razí počul od klientov a potenciálnych klientov že “A na čo mne bude webstránka?” alebo? “Ja nevidím zmysel vo webstránke”. Samozrejme, môže sa stať že v niektorých prípadoch nemusí mať web vôbec zmysel pri vylepšovaní podnikania. No často sa stáva že nie je úplne presne pochopený význam webu. A to sa vynasnažím “metaforicky” vysvetliť v tomto mojom prvom článku. 🙂

Zobraz článok »