Webstránka je ako prístav v oceáne internetu a vy ste majiteľ rybárskych lodí. Na stránku Vám vaše lode nosia ryby a vykladajú ich v prístave.
Skutočný úžitok prebieha na súši/v prístave kde sa tie ryby “spracujú” a odošlú do obchodov. (Prípadne ak ide o e-shop tak sa predajú na rybom trhu rovno v prístave).
Pomocou rôznych nástrojov (sociálne siete, google, letáky atď. – lodí) prichádzajú na váš web (prístav) zákazníci (ryby). Na vašom webe prebehne “spracovanie” zákazníkov (rýb),
ktorí následne využijú vašu službu/kúpia produkt (ryby sa predajú) napríklad vo vašej prevádzke alebo v prípade e-shopu nakúpia rovno na webe (trh s rybami rovno v prístave).
Myslím si že teraz už rozumiete na čo vám webstránka je. Predstavte si rybárov bez súše a prístavu.
Pozrite si aké webstránky som už vyrobil pre mojich klientov tu.
Ak máte záujem o webstránku, fotografovanie, marketingovú konzultáciu alebo niečo iné spomedzi mojich služieb, kontaktujte ma tu.