V prvom rade sa zamyslite nad tým že na čo Vám webstránka bude. Chcete len aby ľudia mali k dispozícií na internete vaše kontaktné údaje, chcete nových klientov alebo chcete len prezentovať svoje služby/produkty? To sú otázky, ktoré si zodpovedzte pred objednávkou webstránky asi ako prvé.
Ďalej si ujasnite svoje očakávania. Očakávate že webstránka je “to zázračné” čo vám prinesie kopy klientov bez ďalšej práce? Je dôležité aby ste aj Vy mne povedali o svojich očakávaniach aby som Vás mohol konfrontovať s realitou. Napríklad… Očakávať, že keď budete mať webstránku, tak sa začnú klienti trhať o to, kto príde ku Vám minúť svoje peniaze skôr, je naivné (žiaľ som sa s takým očakávaním stretol). Je to naivné pokiaľ nebudete robiť niečo ďalšie. Printová reklama, content marketing, PPC kampane, vylepšovanie zákaznickej skúsenosti… atď. sú veľmi dôležité aby sa o Vás zákazníci začali trhať. Preto ponúkam aj marketingové služby. 🙂
Máte ideu o tom ako by webstránka mala (aspoň približne) vyzerať? Ak nie, tak sa nad tým zamyslite. Aké farby súvisia s vašou firmou a bude web skôr minimalistický, moderný, tradičný, elegantný alebo “taký ako majú ostatní”.
Pred objednávkou webstránky sa zamyslite čo chcete na webe mať. Blog? Kontaktný formulár? E-shopovú funkcionalitu? Galériu? Portfólio? a podobne… Tieto rozhodnutia budú v najvyššej miere určovať cenu webstránky. E-shopové funkcie, funkcie realitnej kancelárie, cestovnej agentúry, požičovne áut (čiže online rezervačné systémy) sú najdrahšie.
A to je približne všetko na čo sa Vás budem pri úvodnom kontakte pýtať.
Ak teda máte jednotlivé body ujasnené tak ma neváhajte kontaktovať. 🙂
Teším sa na spoluprácu s Vami.